@cvijo69
wenn du auf den boden bleiben willst,dann ist ein drehmoment von 375 etwas hoch.es kommt natürlich darauf an wo u.wielange das drehmoment anliegt.
der eintrag beim tüv sollte gemacht werden.stell dir vor man hat einen unfall mit todesfolge.man wird seines lebens nicht mehr froh.
RS 2 CHIP
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KW/Weitec/BBS/OZ http://www.müller-ff.de
Preise auf anfrage diesel-power1@gmx.de oder über Pn
Golf 6 R von Hohenester auf
352PS 471NM
Serien AGA mit R 32 Ansaugung
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Re: Hilfe gesucht!
Es hat ein grund warum bei renomierte Tunern mehr Geld zahlst!cvijo69 hat geschrieben:cvijo69 hat geschrieben:Hallo Leute,
Und ausserdem zahlt man bei vielen Tunern am Namen.
Dann noch eine Frage: Muß man eigentlich das Tuning Eintragen lasse ?
Die Software entsteht nicht einfach da sitzen profis am werk und basteln an einem programm!
Ich würde nur zu namhafte tunern gehen!
Wenn du dein Auto chipen lässt musst es eintragen lassen weil da die Betriebserlaubnis erlischt!
Da kommst auch an bei manche parkplatz tunern haben kein Gutachten dazu!
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Injectionsreiniger
Moin!
Seit zwei Tagen fahre ich,nach Rat eines alten Werkstattmeisters,mit einem Additiv welches das Einspritzsystem reinigen soll und die Mechanik schmiert.
Ich bin überrascht, im Moment keine Probleme!
Wir warten mal ab.
Seit zwei Tagen fahre ich,nach Rat eines alten Werkstattmeisters,mit einem Additiv welches das Einspritzsystem reinigen soll und die Mechanik schmiert.
Ich bin überrascht, im Moment keine Probleme!
Wir warten mal ab.
Injectionsreiniger
Hallo!
Wasfür Injectionsreiniger hast Du benutzt?
Hersteller?
Grüsse:
Szili
Wasfür Injectionsreiniger hast Du benutzt?
Hersteller?
Grüsse:
Szili
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- Frischling
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additiv
Liqui Molly
Greetings.
I live in Athens, Greece and i have a Seat Leon 2.0 TFSi (BWA engine). The model is Jan-2006 and i have Giac chip and a EvoMS V-Flow intake installed...
I am experiencing those Fuel? Throotle? Cuts at rpms just above 6000rpm..
I see that Racingscull had the old 06D 130 757 B valve. Is it also a BWA engine?
I am asking because a lot of people here is Greece with 2006 TFSi engines (Seat Leon, VW Golf GTI, Skoda Octavia) has the same problems.. Maybe the first 2006 TFSi came with the "B" pressure limiting valve and it is causing those Fuel Cuts....
What do you think? Does many people in Germany faces those cuts??
Thanks a lot
(Sorry i dont speak German)
I live in Athens, Greece and i have a Seat Leon 2.0 TFSi (BWA engine). The model is Jan-2006 and i have Giac chip and a EvoMS V-Flow intake installed...
I am experiencing those Fuel? Throotle? Cuts at rpms just above 6000rpm..
I see that Racingscull had the old 06D 130 757 B valve. Is it also a BWA engine?
I am asking because a lot of people here is Greece with 2006 TFSi engines (Seat Leon, VW Golf GTI, Skoda Octavia) has the same problems.. Maybe the first 2006 TFSi came with the "B" pressure limiting valve and it is causing those Fuel Cuts....
What do you think? Does many people in Germany faces those cuts??
Thanks a lot
(Sorry i dont speak German)
- Ludwig
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Hi,
@ vio: I have got a 01/2006 TFSI and I have less noticeable loss of power over 6000 rpm after the fine-tuning of the engine management (256hp with stock engine parts) than before.
But I sthink the main reason is the small turbine diameter (Since it is "constant" and no "short throttle cuts") beside air and fuel restrictions.
But it's true, I have heard of several problems with fuel pumps and regulators with TFSI engines. maybe, it's possible the interchange them with SEAT Leon Cupra or AUDI S3 ones?
If someone is intrested in dyno results, I can scan them.
Anyway, there must be a famous tuning-scene in greek...
greets
Ludwig
@ vio: I have got a 01/2006 TFSI and I have less noticeable loss of power over 6000 rpm after the fine-tuning of the engine management (256hp with stock engine parts) than before.
But I sthink the main reason is the small turbine diameter (Since it is "constant" and no "short throttle cuts") beside air and fuel restrictions.
But it's true, I have heard of several problems with fuel pumps and regulators with TFSI engines. maybe, it's possible the interchange them with SEAT Leon Cupra or AUDI S3 ones?
If someone is intrested in dyno results, I can scan them.
Anyway, there must be a famous tuning-scene in greek...
greets
Ludwig